zondag 9 augustus 2020

Beetje warm.

 

Met goede moed ben ik begonnen aan het opruimen van ons vierkante meter groentetuintje. Wellicht was de plek niet goed want er wilde eigenlijk niet veel groeien. En het is een vervelend obstakel tijdens het gras maaien. Dus weg er mee en wachten op betere tijden voor het inzaaien van gras.

Die betere tijden laten nog even op zich wachten en die tussentijd wil ik nuttig doorbrengen. Vandaar dat ik een oude badkuip heb opgescharreld, deze in de schaduw onder de kersenboom heb geplaatst en vervolgens gevuld heb met lekker koel leiding water.

Waarna ik dus op relaxte wijze deze veel te hete periode kan overleven.

Anka wacht op de dingen die komen gaan. Wellicgt wordt er nog met water gespoten.
Anka wacht geduldig tot ik haar ook lekker nat 
ga spuiten.


Mijn uitzicht voor de komende dagen.