zaterdag 8 december 2012

Rust.


Alleen rust kan je redden, luidt een spreekwoord.
En daar hou ik me dan maar aan. Ik zou komende week een inbouwkast gaan maken bij de buren even verderop. Want ze hebben het idee dat ik zo reuze handig ben en ze konden verder niemand vinden om dat te doen.
Ik doe het toch maar niet, ik doe zelfs het hele jaar niks meer want ik hoop dat rust me zal redden.

Waarvan dan?

Nou, als de buitentemperatuur tot beneden de 5 graden zakt komt een vertrouwde, maar hoogst vervelende ischiaspijn weer opzetten in mijn rechter been. Als ik meer dan 5 kilometer loop krijg ik een stekende pijn in mijn linker heup en als ik meer dan 5 kilogram probeer op te tillen heb ik pijn in allebei mijn schouders. Zonder dat tillen trouwens ook.

Maar verder wil ik niet klagen.
Ik kan altijd nog een beetje met mijn hond gaan spelen, dan is die ook weer gelukkig.