maandag 19 mei 2014

Culturele middag.


Gisteren mocht Diny weer eens optreden met haar zangkoor. En ik mocht mee als supporter.
Plaats van handeling: de kerk van Auterive.

In een beter gevulde kerk dan ik ooit heb meegemaakt (daar tenminste) mocht ik luisteren naar een optreden van twee cellisten, het koor dat een 5-tal liederen ter gehore bracht en naar een koor van 5 mannen die ontzettend mooi zongen.

Ik heb één klein stukje video opgenomen van het koor waar Diny in zingt. Het was de bedoeling dat ik het lied zou filmen waarbij een danseres haar impressie gaf van het lied, maar dat ging tot ergernis van Diny mis omdat ik niet goed opgelet had.

Al met al duurde het spektakel 3 (drie!) uur. Daar stond weer tegenover dat er een goed verzorgde en een rijk gevulde hapjestafel op ons, hongerige mensen, stond te wachten.