maandag 12 oktober 2015

Elektra.

Vandaag kregen wij een officieel uitziende enveloppe in de bus. Op zich houd ik daar niet zo van want dat betekent heel vaak enig bureaucratisch gezeur.

En hoewel nog ik, nog Diny zich EBBERS Ebert Durk noemt heb ik die enveloppe toch maar open gemaakt en zag een schrijven van het elektriciteitsbedrijf met de mededeling dat ze een ondergrondse kabel willen aanleggen en dat ze daarvoor over een lengte van wel 2 meter mijn grond moeten kruisen.

Of ik maar zo vriendelijk wil zijn om de bijgaande toestemmingsformulieren in viervoud te ondertekenen en per kerende post terugsturen.
Omdat ik de vooruitgang natuurlijk niet in de weg wil staan heb ik besloten aan hun verzoek te voldoen en het komende overlast maar voor lief te nemen. Mede ook omdat ze plechtig beloven eventuele schade te verhelpen.

Hoewel ik nog niet kan inschatten hoe ze die kabel in de uiterst smalle en steile berm willen ingraven zonder dat de boel in elkaar stort!