Zoals ik eerder schreef: ik heb een barst in de voorruit van de camper.
Dus wat doe je dan? Juist, Carglass opzoeken. Je weet wel dat bedrijf met die, volgens de reclame, vrolijk zwaaiende medewerkers.
Ze hebben een prachtige website waarop je de meest nabije vestiging kunt opzoeken en tevens online een afspraak kunt maken. Mooi toch?
Je wordt dan zelfs binnen 2 uur teruggebeld om de afspraak te bevestigen.
En dat werkt uitstekend, ware het niet dat die beste man problemen had met mijn kenteken nummer. Dat kon hij op zijn computer niet vinden. Hij zou daarom de volgende dag terug bellen, maar blijkbaar was dat toch te moeilijk want er kwam geen telefoontje die volgende dag.
Toch maar naar Pamiers gereden op de tijd van de gemaakte afspraak, want je kan niet weten....
Daar wisten ze echter niks van welke afspraak dan ook. En dat kon ook helemaal niet want ze zaten vol.
Ze wilden best wel een nieuwe afspraak maken, maar er was één probleem: ze konden mijn kenteken niet vinden op hun computer. Zo konden ze niet zien om welk merk auto het ging.
Ik heb ze aangeraden om even naar buiten te kijken want daar stond mijn Adria camper met de Fiat Ducato auto.
Nee, dat kon niet want op het kentekenbewijs stond geen Fiat vermeld maar Adriatic, dus dat kon niet kloppen.
Ik bleef toch maar volhouden dat er toch echt een Fiat voor de deur stond met een kapotte voorruit. Waar ze uiteindelijk toch mee akkoord gingen en een afspraak maakten voor volgende week.
Ondanks dit alles namen ze even later toch wel vrolijk zwaaiend afscheid.