dinsdag 26 mei 2009

Garantie.


Voor de grote reis nog snel even naar de camperboer voor een paar reparaties die volgens mij onder garantie vallen. Kleinigheden, maar toch maar even laten herstellen.
Het is bijna een uur rijden, dus ik had afgesproken dat ik er op zou blijven wachten want nog een keer extra heen en weer rijden neemt ook al 2 uur in beslag.

Ik was er om 9 uur en warempel, ook de servicemonteur was bijna op tijd. Hij zal zorgen dat alles in orde komt.

Om de tijd een beetje leuk door te brengen ben ik dus eerst maar een kopje koffie gaan drinken in een nabijgelegen bar. Tussen de barbezoekers was een levendige discussie gaande over Europa en de verkiezingen. Wat ik er van begreep klonk niet erg enthousiast.

En daarna zag ik dat het Canal du Midi heel dicht bij was. Dus wat kan je beter doen om de tijd te doden dan een stukje werelderfgoed, dat onder bescherming staat van de UNESCO, te bezoeken.
Het Canal du Midi loopt van Toulouse naar Séte aan de Middellandse zee.
We zijn altijd nog vast van plan om die afstand te gaan fietsen. Het oude jaagpad schijnt goed berijdbaar te zijn en langs een kanaal zijn weinig heuvels dus dat moet goed te doen zijn. zie deze link.

Maar om er een anderhalf uur langs te lopen is ook erg fijn.

Terug bij de camper blijken alle klachten grotendeels verholpen te zijn en, inderdaad, het valt allemaal onder de garantie.