woensdag 28 november 2012

Sneeuw.


Ja, echt waar, er is sneeuw gevallen. Gelukkig niet hier, maar om naar Andorra te gaan zijn sneeuwkettingen nodig.
Niet dat ik naar Andorra wil, maar het is toch vermeldenswaardig omdat dit de eerste keer is deze herfst.

Ik heb absoluut geen zin de deur uit te komen, want hier mag het dan wel niet sneeuwen, ook hier is het koud en nat. Erg onaangenaam. Wat doen we hier eigenlijk, met dit weer kunnen we net zo goed ergens in noord-groningen wonen.

Dus heb ik me maar een binnenklusje opgezocht.
Het werd tijd dat de binnendeuren eens een opknapbeurt kregen. Ik het er meteen maar even een raampje in gemaakt, want dat tussenhok (zoals we dat vertrek eerbiedig genoemd hebben) had geen enkel raam en het was daar altijd aardedonker.

Nu is dat iets beter. Het zijn de kleine dingen die het doen….