zondag 28 augustus 2016

Carla Bayle


Ik zag in de krant dat in Carla Bayle, een naburig en beroemd toeristen/kunstenaarsdorp met zelfs nog nederlandse contacten, een uitgebreide kunst tentoonstelling aan de gang was. Dat wilde ik zien en heb daarom direct Sylvie en Marcel opgepord om daar samen met mij naar toe te gaan. En ja, dat wilden ze wel.

Er was heel erg veel meer kunst bij elkaar gesleept dan ik ooit van mijn leven gezien heb. Variƫrend van erg mooi, beetje mooi, mooi, minder mooi en zelfs was er kunst te zien die ik helemaal niet mooi vond. Dit is natuurlijk afhankelijk van de smaak.

Wat ik daar ook heb opgestoken is dat de beeldjes die ik zelf zo nu en dan in elkaar knutsel, daar helemaal niet uit de toon zouden vallen. In welke categorie op de mooi schaal die dan zouden moeten vallen is dan wel weer afhankelijk van de toeschouwer.
Zo krijg ik het idee dat ik zelf ook een beetje een kunstenaar ben. Het moet toch niet gekker worden !