woensdag 17 augustus 2016

Lijntje.



Er wordt lijn getrokken! Dat is over het algemeen niet zo goed, maar in dit geval wordt ik blij.
Want ik zag vandaag in de verte enkele otootjes staan welke ongetwijfeld eigendom zijn van een telefoonkabelbedrijf.

En toen ik er naar toe slofte om mijn nieuwsgierigheid te bevredigen, bleek dat ze bezig waren om een reeds lang verwachte glasvezelkabel aan de palen te spijkeren. En ja, en dat is bedoeld ter verbetering van onze internetverbinding, volgens een kabelmeneer die ik er naar vroeg.

En dat zou potdorie ook tijd worden!!!!! De internetsnelheid varieert tegenwoordig van 0 tot een klein beetje en dat veroorzaakt een hoop frustratie en stres bij ons. En dat moet eigenlijk niet op onze leeftijd, toch?
Over een maand of zo zal het leed geleden moeten zijn. Werkelijk waar? Eerst zien dan geloven!