maandag 6 maart 2017

Nawerk.

















Als ik goed zoek vind ik altijd wel iets wat toch nog nodig gedaan moet worden. Waar eigenlijk al veel te lang geen aandacht aan besteed is. Hoe zou dat toch komen?

Neem nu de scheidingsmuur tussen de garage en het appartement. Aan de andere kant valt het wel mee, maar aan deze kant ziet het er niet uit.
Nu er vandaag toch voor de zoveelste keer weer een stormachtige wind rond het huis buldert, heb ik mooi de gelegenheid om daar eindelijk wat aan te doen. Uit de wind en droog, wat wil een mensch nog meer!
Een grote emmer vol crêpie (die ik nog had staan) is, ondanks mijn fel protesterende schouders, binnen de kortste keren op die muur gesmeerd. Niet dat het voldoende is, er zullen nog wel twee emmers moeten worden aangeschaft.

Nu is het maar afwachten hoe dat opdroogt en of er nog extra een muurverfje over heen moet.