vrijdag 1 februari 2019

Onbetrouwbaar als....

Zo onbetrouwbaar als Rutte. Die uitspraak kennen jullie vast wel.
Maar dat kun je ook wel zeggen van het weer hier ter plaatse. Na een lange koude en natte periode zitten we vandaag bijna de hele middag lekker buiten van het zonnetje te genieten en ineens betrekt de lucht en gaat het donderen en bliksemen. En de hagel komt met bakken uit de lucht kletteren.

Dus wordt de kachel weer flink opgestookt en zitten we er ook binnen weer warmpjes bij.
En hoe het gaat met mijn ontstoken kaak? Nou, na een week van kommer en kwel, pijn en ellende, kan ik nu zeggen dat alles weer bijna vergeten en vergeven is en ben ik weer net zo knap als vroeger. Nou ja vroeger, als ruim een week geleden dan.

En na het stoppen met de medicijnen mag ik mijn dagelijkse glaasje(s) whiskey weer tot mij nemen.
Halleluja!