vrijdag 15 maart 2019

Dingetje.


Ik koop een heel erg simpel dingetje om in de oren te doen om mijn oren te beschermen als er eens te veel lawaai is. Bij het uitpakken kom ik een heel erg groot vel papier tegen.

Het blijkt een gebruiksaanwijzing te die mij in 22 verschillende talen verteld dat ik die dingen in de oren moet doen om mijn oren te beschermen als er eens te veel lawaai is. Tenminste dat lees ik in de vier talen die ik enigszins machtig ben. Ben ik even blij dat bevestigd wordt dat ik het juiste ding heb gekocht dat ik in mijn ................

Het geeft volgens mij aan hoe de mensheid tegenwoordig aan het handje moet worden genomen om iets te kunnen begrijpen. Stel je voor dat ik het in mijn onwetendheid in mijn neusgaten zou stoppen, wat een ramp zou dat zijn. Een eis tot schadevergoeding waardig.

Ik koop het aller eenvoudigste ding wat er op de aardbodem bestaat en ik krijg er een vierkante meter papier met uitleg en een waarschuwing tegen verkeerd gebruik bij geleverd !!!!!!!!!
Een voorbeeld van de rubbertegel generatie?