vrijdag 12 juni 2020

Ophtalmologiste.

Gezellig samen naar de ophtalmologiste die in NL gewoon oogarts wordt genoemd, erg leuk.
Ik kwam op het geweldige idee om van te voren even bij de farmacie langs te gaan om een paar mondkapjes te kopen. Want die hebben wij in ons hele leven nog nooit gehad. Maar goed ook, anders waren wij er niet in gekomen bij vrouw dokter.

Dan zit je daar met een steeds beslagen bril op de neus te wachten tot je aan de beurt bent. Nu viel dat wel weer mee, zo druk was het er niet.
Het resultaat van die onderzoeken was dat Diny oogdruppels moest gaan gebruiken en dat ik aan een nieuwe bril toe was.

Na zo'n bezoek wil je wel even je overtollige energie kwijt. Nou, dat lukt me wel als ik het talud aan de wegkant ga maaien. Dat moet twee keer per jaar.

Als je dat een poos gedaan hebt en je gaat dan even koffie drinken, dat trillen de handen zo erg dat de koffie uit het kopje spat. Dan lijk ik wel een oud mannetje van rond de 75 jaar, zo erg is het dan.