zaterdag 31 oktober 2020

MERDE!

Daar zitten we weer met ons goeie gedrag. Na een weekje onder een avondklok geleden te hebben zitten we nu weer volledig opgesloten wegens lock down, confinement, of welk mooi woord er ook voor bedacht is. We mogen weer alleen de weg op om boodschappen te halen met een papiertje waarop is aangegeven waar we heen gaan en hoe laat we vertrokken zijn. Het kan ook met een app-je op de portable maar die is tevens bedoeld om te waarschuwen voor corona contacten. Maar daar heb ik geen zin in. Ik doe niet aan volg-appjes.

De camper, die dit jaar erg weinig is gebruikt, staat alweer op zijn winterplek te wachten op betere tijden.

En dan ook nog problemen met de fiets. Ik wil het zadel laten zakken want het is het één of het ander, de fiets wordt steeds stiekem een beetje hoger of ik krijg ongemerkt steeds meer moeite om op dat hoge zadel te klimmen. Maar wat ik ook doe, die zadelpen zit muurvast, geen beweging in te krijgen. kruipolie, hamers, grote tangen, niets helpt. Hoe nu verder??????