dinsdag 6 juli 2021

Slangenbeul, de film.


Rectificatie; een oplettende lezer gaf te kennen dat ik beter moest opletten wat ik schreef. Namelijk dat ik al eerder geschreven had dat Anka haar eerste slang te grazen heeft genomen. Ik zal het dus moeten corrigeren in: de eerste slang van die dag. Ik adviseer slangenliefhebbers om niet naar het bijgaande filmpje te kijken. De beelden zijn te vreselijk!!
Verder stromen bestellingen binnen voor een vogelvoederplank. Nou ja, één bestellinkje. Sylvie, onze schoondochter wil ook wel zo'n ding in de tuin hebben en vroeg of ik dat voor haar wil maken. Ja, natuurlijk wil ik dat. Ik moet toch wat te doen hebben, liefst wat nuttigs. Het moet een IKEA-achtig iets worden, demontable en transportable, in elkaar te zetten door een enigszins handig persoon.