vrijdag 15 april 2011

Versleten.


Nu al versleten? Dat is snel.

Tenminste dat vind ik, een paar voorbanden moeten toch langer mee dan 25000 kilometer? Of heb ik dat mis en is dat normaal?
Maar als het mij geld kost vind ik het al gauw te vlug, dus daar kunnen we niet echt op af gaan.
Die voorbanden waren nog niet echt tot op de draad versleten maar ik heb toch wel graag enig profiel over voor de broodnodige grip op de weg.

Regelmatig staat er in Saverdun een camion met pneus. Het is discount, dus ik neem aan dat de prijzen aan de lage kant zijn. Daar zullen de plaatselijke garagehouders niet echt blij mee zijn, schat ik zo in.
En daar hebben ze dus die banden voor mij verwisseld. Volgens zeggen zitten er nu weer speciale camperbanden onder. Dat geloof ik dan maar, ik heb er geen verstand van.
Van het merk had ik nog niet eerder gehoord maar de prijs beviel me wel.

Nu ben ik natuurlijk benieuwd hoelang deze mee gaan.