zaterdag 27 oktober 2018

Kunstig.



Ik vind zelf dat ik zo nu en dan wel eens leuke dingen maak, maar daarmee ben ik niet de enige in de familie.
Mijn broer Jan die kan er ook wat van. Deze aquarel van het kasteel Slangenburg, die we samen met nog een ander schilderij meekregen, mag ook gezien worden.
Ikzelf heb ook wel eens geprobeerd iets kunstzinnigs te doen met waterverf, maar met die resultaten zal ik dit blog niet gaan vervuilen. Beter van niet.

En verder ben ik natuurlijk tussen alle andere drukke werkzaamheden door ijverig bezig om een soort van wipwatermolen in elkaar te knutselen. Het begin van een onderstel is in de maak.
Ook bij dit project geldt weer dat er behoorlijk diep moet worden nagedacht hoe ik een en ander in elkaar moet zetten. Rechte en haakse hoeken is makkelijk te doen, maar bij dit onderstel is alles schots en scheef. Dat vergt denkwerk, rekenwerk en tekenwerk. En handwerk natuurlijk.
Ga er maar aan staan, dus !