dinsdag 6 november 2018

Wisselend.

De foto hierboven en de foto hiernaast zijn vandaag en gisteren op dezelfde tijd genomen. Het laat het uitzicht zien aan de andere kant van de weg richting kasteeloverblijfsel.
En het laat vooral zien dat het weer iedere dag weer anders is.
De foto van gisteren heb ik genomen omdat ik een rare wolkenlucht zag, die bestond uit een paar vreemde rechte strepen. Ik vroeg me af hoe dat kwam. Maar het komt op het plaatje niet helemaal uit de verf, zie ik













Maar om het verder niet over het steeds maar weer veranderende weer en/of klimaat te hebben: Mijn toekomstige wipwatermolen krijgt langzaam enige vorm.
Maar denk niet dat het allemaal makkelijk is. Ik probeer hier het grote bovenkamwiel te berekenen en uit te tekenen.
Het moet allemaal kloppen met de hartafstanden van de kammen, anders grijpt het niet goed in elkaar en loopt alles vast.
En dat kunnen we niet hebben!