zaterdag 27 april 2019

Oud en nieuw.





Das war einmal, om het maar eens zo uit te drukken.
Al mijn nijvere arbeid is tot een puinhoop verworden. Na de Chicane brand stond de ruïne een hele poos te verpieteren, maar nu er eenmaal weer een bouwvergunning is verleend gaan ze aan de slag. Alles wordt omgehaald en de grond wordt opgehoogd zodat het nieuwe huis ietwat hogerop gebouwd kan worden. Ik zal het proces met belangstelling volgen.

In de tussentijd ben ik zoals gevoonlijk bezig met knutseldingen. Ik vond een stuk resthout van een andere klus en ik zag daar een grappige vorm in.
Daar ga ik iets van maken. Wat er uiteindelijk uit zal komen weet ik nog niet, maar het zal ongetwijfeld weer erg mooi worden. Of niet!

En verder wens ik een ieder nog een fijne koningsdagavond.
Gefeliciteerd allemaal!