zondag 20 maart 2011

Feest.


Op naar de 65, schreef ik een jaar geleden. En dat is goed gelukt, vandaag mocht ik die respectabele leeftijd bereiken en ook nog in goede gezondheid.


Ik weet het, de West-Europese mens wordt steeds ouder, gemiddeld tenminste, maar je weet maar nooit of dat ook voor jezelf geldt.

En om dat vreselijk heugelijk feit te vieren hebben wij voor enkele in Zuid-Frankrijk wonende Nederlandse vrienden een etentje georganiseerd.

Nou ja, georganiseerd? Het was voldoende om aan Ena en Ruud te vragen of zij dat voor ons wilden regelen. Zij hebben de ruimte, zij kunnen lekker eten maken en zij hebben vaker een groep mensen gehad om te voederen.
Dus waarom zouden we moeilijk doen als het makkelijk kan.

En volgens mij was het geslaagd, het eten was lekker, de mensen waren gezellig en ik had dus een fijne verjaardag. En daar ging het ten slotte om.


En het mooie was dat iedereen ook nog met een kadootje aan kwam zetten. Ik had al aangegeven dat ik niet zo voor kadootjes ben maar wel dat we een tuin hebben waar nog niks in groeit. En dat heeft wel geholpen.

En dus heb ik morgen een hoop te doen want ik hebt een overvloed aan boompjes en planten gekregen. Morgen moet ik een plan maken waar ik alles ga planten.

Kortom, erg fijn. Hier schrijft een tevreden mens.