donderdag 3 maart 2011

Brrrr.


Het was de laatste tijd koud, grijs en guur. Echt een weer om binnen bij de warme kachel te blijven zitten.

Of om, zoals gisteren, in de auto te stappen en andere noodzakelijke dingen te doen.
Bijvoorbeeld naar de kapper gaan want dat was ook al weer ruim 2 maand geleden. Misschien heb ik het er al wel eerder over geschreven, maar na lang zoeken heb ik nu al weer jaren een vaste kapper, een echte herenkapper die desondanks ook mijn haren wel wil knippen.
Een jongeman van een jaar of, ja wat zou het zijn, 35? En hij knipt nu al weer bijna 2 jaar voor de zelfde prijs, 12 euro.
Als je nagaat hoeveel haar hij er voor dat geld af moet knippen lijkt me dat niet overdreven duur.

En daarna was er nog tijd om bij Mr Bricolage enkele laatste dingen te kopen voor de douche in het appartement. Een closetrolhouder, een douchegordijn, dat soort dingen. En nadat dit alles gemonteerd zal zijn verklaar ik de logeerkamer met bijbehorende toiletruimte voor gereed. Nu alleen het zit-en kookgedeelte nog.

En daarna was er zelfs nog tijd om een glaasje wijn te drinken en even bij te praten bij Peet en Nicole. Maar toen werd het ook hoog tijd om op huis aan te gaan waar Diny stond te trappelen van ongeduld om naar haar tekenles te gaan.

Tot zover het verslag van die dag, dan zijn jullie weer helemaal op de hoogte.