zaterdag 3 september 2011

Onweersbui.


En nog steeds zitten we tot 12 uur ’s nacht lekker buiten. Heerlijk zomertje!

Vannacht echter kwam er een fikse onweersbui opzetten. Ik moest in het holst van de nacht nog mijn bed uit om te voorkomen dat Peet klandizie zou krijgen wegens blikseminslag op mijn computer. Ik ben zuinig op mijn nieuwe computermodem.

Ik moest wel even denken aan die boer van gisteren, die heeft dus wel een erg goede hand van bidden. Want er viel in korte tijd zo maar 14 mm water.
Nu valt dat nog mee, want ik las net in de krant dat in Tarbes de afgelopen nacht 70 mm was gevallen. En dan heb je toch echt wateroverlast.

Maar toch zaten we vanmorgen zonder telefoon. En als je dan na erg lang wachten eindelijk een telecommens aan de mobiele telefoon hebt, zeggen ze dat we uiterlijk dinsdag geholpen zullen worden.
Wie schetst dus mijn verbazing en vreugde toen vanmiddag 2 auto’s met telefoonmonteurs voor het huis stopten. En dat ze het nog konden repareren ook nog. Er was volgens hen een draadje in de aansluitdoos gebroken.

Gelukkig maar, want je zal toch eens een heel weekend zonder verbinding met buiten zitten.
Daar moet je toch niet aan denken!