dinsdag 6 maart 2012

Hek.


Het hek vordert gestaag. De tweede verflaag zit er op en als dat morgen een beetje droog is zet ik het hek op de plaats waar hij voor gemaakt is. En dan komt er natuurlijk ook een foto op dit blog en wordt het resultaat eindelijk openbaar gemaakt. Want iedereen is natuurlijk reuze benieuwd.

Bij het hek staan een heleboel groenblijvende bomen (kom, hoe heten ze ook al weer?) die zo langzamerhand veel te groot worden. Daar heb ik een deel van afgezaagd zodat die weer van onder af kunnen uitlopen. En dan gaat de rest ook gekortwiekt worden.


De brievenbus moest verplaatst worden omdat die anders achter het hek zou komen te hangen. De postbode wenst de post van uit zijn auto in de bus te kunnen doen. Elke keer in en uitstappen, daar wordt je moe van en dat wil hij niet.
Omdat ik daar volkomen achter kan staan heb ik een nieuwe bus een paar meter voor het hek neergezet. Daarvoor kwam de bagagedrager die is overgebleven van de fietsombouw goed van pas. Je moet nooit te snel iets weggooien!

Het was trouwens niet erg aangenaam om buiten wat te doen. Ik was aan druk het verven in het zonnetje en een veel te koude wind toen er plotseling een hagelbui aan kwam waaien.
Het leek wel winter. De korte broek ligt weer ver weggestopt in de kast.