zondag 5 februari 2017

Schadepost.



Het lijkt wel of het arabische schelmenclubje IS langs is geweest. Die hebben ook wel eens een hinderlijke voorliefde voor het onthoofden en vernielen van historische voorwerpen getoond.

Het nog niet zo erg historische beeld dat ik zo liefdevol in elkaar heb geknutseld, ligt er zwaar gehavend bij. De rotzakken!

Maar nee, deze keer is toch echt Marcel de dader. Marcel????? Nee, niet onze Marcel, die doet zo iets niet.

Ik kan het ook niet helpen dat de helse storm die momenteel over Esplas en omstreken waait, zo genoemd wordt. Na Kurt en Leiv is Marcel aan de beurt om als stormnaamgever te dienen.

Ik had van tevoren nog gedacht dat ik dat beeld voor alle zekerheid in de luwte moest gaan zetten, maar je weet wel hoe dat gaat. Het kwam er niet van.
Ik hoop wel dat dit alle schade is die de storm zal veroorzaken.