woensdag 19 december 2018

Ruimte.

Nee, geen ruimte, maar wel ruimte gebrek. Dat had ik in mijn werkplaatsje, een miezerig blokhutje van 3 bij 3 meter. Nu de wipwatermolen zijn vorm krijgt wordt het een beetje krap.
Ik speelde met de gedachte om het naastliggende houtopslaghok er bij aan te betrekken, maar dan heb ik dus daar geen houtopslag meer. Ook zonde.

Maar in de werkplaats stond ook een oud bergmeubel dat als bergruimte  diende. Het mooie bergmeubel dat we een halve eeuwigheid geleden gekocht hebben voor ons trouwen. En dus al een poos geleden afgedankt werd wegens niet mooi genoeg meer.
Door het atelier, zoals het hier zo mooi genoemd wordt, enigszins op te kuisen en dat oude bergmeubel te halveren heb ik toch aardig wat vloerruimte gewonnen. Door enkele keukenkastjes, die ik nog had, op te hangen heb ik toch nog weer de nodige bergruimte gecreƫerd.

Och ja, een mens moet toch wat om de tijd nuttig door te komen.