zondag 30 december 2018

Hou je veilig.




Hou je veilig, vooral morgenavond. Dat wil ik even iedereen mee geven, want je weet nooit waar het goed voor is. Ik wens alles en iedereen een goed uiteinde toe met veel oliebollen en weinig vuurwerk.

Mij zat het even weer eens niet mee, vandaag. Ik dacht nog mooi even als dakdekker bezig te gaan met mijn molentje en dan doet in één keer mijn schuurmachientje het niet meer. MERDE!!

Aangezien dat ik niet zo weggooierig ben, heb ik dat ding maar eens open geschroefd en zag dat er een stroomdraadje doorgesleten was. Dat was simpel te repareren met behulp van een soldeerboutje.
Bij het weederom in elkander zetten van het apparaat hield ik 3 schroefjes over. Ik heb geen idee waar die zouden moeten zitten.
Blijkbaar zijn die overbodig want het draait allemaal weer als een lier.





Verder hebben Anka en ik deze week kennis gemaakt met Boef, het jonge hondje van Ruud en Ena.