zondag 30 mei 2021

Thuiswerken.

Het is klaar! Het kasteel met de bijbehorende huisjes zijn als miniatuur in oude glorie hersteld. En goedgekeurd door één van de eigenaars, dat ook nog. Maar er moest wel een bordje bij met de naam van de bouwer. Nou, dat doen we dan ook maar. (zie blog modelbouw)
We zien wel wat er ooit mee gaat gebeuren, voorlopig staat alles nog in een hoek van de garage.
En dan, ja en dan! Wat zal ik nu gaan doen? Een simpel figuurzaagstukje is ook zo gemaakt. Ook wel aardig al zeg ik het zelf. Maar ik moet weer een wat groter project bedenken waar ik weer een poosje mee vooruit kan. Maar wat?????

Er is natuurlijk altijd wel wat te doen in de tuin, ik heb onder de kersenboom een tijdlang niet gemaaid om alle bloempjes te laten bloeien en de bijtjes hun werk te laten doen. "Natuurtuin" heet dat geloof ik. Als neven verschijnsel zien we tientallen kersenboompjes de grond uit schieten. Alle kersen die vorig jaar op de grond zijn gevallen hebben wortel geschoten. Allemaal mooi en aardig, maar je hebt er niks aan. 

De moederboom geeft lekkere kersen, maar dit nageslacht geeft enkel zure vruchten. Dus binnenkort gaat ook hier de zeis overheen. En oh ja, Anka heeft de eerste slang van dit jaar de kop vermorzeld. Wellicht zullen er nog vele volgen.