zondag 9 mei 2010

Boeken.



Met enige regelmaat ga ik naar Nicole en Peet.
Nicole heeft een behoorlijk uitgebreide bibliotheek met boeken die ook ik mag lezen.
En dat is wel prettig, ik lees graag maar dan vooral nederlandstalige boeken. Dat vind ik wel zo makkelijk. En die zijn er hier natuurlijk niet zo heel veel.

Het flesje wijn, dat ik hen zo nu en dan meebreng als dank, heb ik er graag voor over.

Maar nu heb ik ook eindelijk mijn duurgekochte en eerst tegenvallende E-reader weer terug.
En die doet het nu wel goed, dat leest eigenlijk ook wel prettig.
Ik heb er tot nu toe 20 boeken in opgeslagen en als je dat zo bij elkaar ziet staat zie je dat elektronische boeken toch wel veel handiger zijn om mee te nemen.
En het zijn er nog maar 20, ik geloof dat ik er wel 100 op kwijt kan.

En die zijn na enig zoeken ruimschoots te vinden op internet. En nog gratis ook.
Of de stichting Brein het daar mee eens is weet ik natuurlijk niet.