woensdag 18 augustus 2010

schildershulp.



We moeten allemaal een beetje inleveren met het andere huis. Het is doodgewoon wat kleiner in en om het huis.

Omdat er daar helemaal geen stalruimte bij is moet ik dus improviseren.
Dat is niet erg, maar het houdt wel in dat ook de beide geiten hun grote luxe stal moeten achterlaten en genoegen moeten nemen met een klein afdak om te schuilen tegen weer en wind. Ieder voor zich krijgt een kleine plek om te rusten zodat ook de kleinere geit rustig kan liggen zonder verjaagd te worden door die grote eigengereide bok.

De kippen worden verdeeld over twee kleine hokken en ook voor Anka moet ik nog een onderkomen maken. Over de katten wil ik het nog helemaal niet hebben, hoe dat moet en of die mee willen verhuizen, weet ik nog helemaal niet. En dan die duiven!

Gelukkig heb ik een goede hulp die me helpt schilderen. Dan gaat alles een stuk vlugger!