zondag 22 augustus 2010

Warm.


Het is warm, erg warm.
Voor het huis geeft de thermometer ruim 40 graden aan. Daar moeten we dus niet zijn.

Een beetje hoger op het terras onder de eikenbomen is het wat beter, daar vang je nog een beetje wind en vooral, daar staat de hangmat.
Een onmisbaar voorwerp in deze barre tijden. En die 30 graden die daar heerst in de schaduw is te doen als je de tijd slapend en lezend doorbrengt.
Maar we klagen niet echt, want het is gewoon echt zomer.

Ik zou natuurlijk graag wat doen aan de voorbereiding van le Tamaris, maar de werkplaats is overdag een gloeiende oven. Dat is niet te doen.

De louvre vensters zijn inmiddels klaar en nu ben ik begonnen aan de nieuwe keuken. We hebben besloten dat ik die weer zelf ga maken want dan hebben we hem precies zo als we dat willen.

Vorige week ben ik even bij IKEA geweest om naar keukens te kijken, maar daar moet je niet willen zijn. Man, man, man, wat is het daar druk. Dat is geen doen.
Ik heb geen zin om mij daar weer tussen te storten om daar wat dan ook te gaan kopen.