zondag 29 mei 2011

Mooie zondag.


Je hebt witte donderdag, goede vrijdag en stille zaterdag, die allemaal alweer achter ons liggen.
Maar er bestaat ook een mooie zondag en die hadden we vandaag.

Wij, Anka en ik, zijn de dag begonnen met een fietstocht die ons ook langs Brie leidde. Daar was, net als vorig jaar om deze tijd, een biologisch/dynamische markt gaande. Daar hebben we even rondgeslenterd en, omdat ik op de fiets was, niets gekocht.
Toen we uitgekeken waren zijn we verder gefietst, althans ik fietste en Anka moest lopen.
Dat vind ik nog steeds de beste verdeling.

Toen we weer thuis kwamen was het alweer tijd om te vertrekken naar Joop en Esmée waar we waren uitgenodigd om samen met hen en ook Ena en Ruud saté met pindasaus te komen eten.
Aangezien ook het weer weer formidable was voor dit soort aangelegenheden, hebben wij daar volop van genoten.

Het was erg gezellig en ook erg lekker.
Zouden we vaker moeten doen!

En nadat we aansluitend ook nog het nieuwe zwembad van Mitzi en PP hadden bewonderd en daarop een paar rosétjes hadden gedronken was de dag helemaal goed.

Zoals ik al zei: mooie zondag.