dinsdag 5 juni 2012

Rotraam.



Het is eigenlijk geen rotraam, maar een raam dat verrot is. Tenminste aan één hoek. Dat moet volgens mij te repareren zijn, zelfs door mij.
Het gaat nu over het schuifraam, deur eigenlijk, van de veranda. Ik ben, zoals al eerder geschreven, het huis een beetje aan het opschilderen, maar voor dat ik hier aan begin te verven moet het toch enigszins gerepareerd zijn.
Maar het valt toch nog niet erg mee, vooral ook omdat ik de noodzakelijke professionele houtbewerkingmachines niet heb. Toch zal het wel een keer goed komen.



Ook de onderdorpel is wel aan een onderhoudsbeurtje toe, zo te zien. Maar met een beetje beton en wat houtreparatiespul komt het er best weer goed uit te zien en houdt het mijn tijd wel uit.
Zo zie je maar weer, water maakt meer kapot dan je lief is.
Geef mij maar een biertje.