woensdag 25 juli 2012

medisch circuit.


Nog hartelijk dank voor de vele semi-medische reacties op mijn oproep. Ik kan nu kiezen uit heel veel behandelmogelijkheden.

Na weer een slapeloze nacht die ik grotendeels hoestend heb doorgebracht op mijn makkelijke fauteuil in de woonkamer, heb ik er echter toch voor gekozen om bij de huisarts langs te gaan om zijn mening te vragen.
Vooral ook om te weten of het geen coqueluche zou kunnen zijn, een heel vervelende aandoening met een moeilijke franse benaming die ik ook heb moeten opzoeken.

Volgens hem was het epidemietje dat er hier geheerst heeft onder de kleine kinderen al lang uitgedoofd. Waarop ik hem vertelde dat we in NL zijn geweest en dat het daar mogelijk wel rondwaard.
Toen besloot hij me een verwijsbrief te geven voor bloedonderzoek. En wat daar dan weer uit komt zullen we over een paar dagen weten.
Ooit zal dit ook weer voorbij zijn!

Op de foto de oogst aan medicijnen na mijn bezoek aan de apotheek. Ik moet er wel bij zeggen dat een deel voor Diny is bestemd, ook al neemt zij ze niet in.