vrijdag 14 juni 2013

Luchtfietserij.



Bij Airbus in Toulouse zijn ze weer opgetogen en blij, een eerste proefvlucht van de nieuwe A350 is geslaagd. Het schijnt toch altijd weer spannend te zijn zo’n eerste vlucht, ondanks alle berekeningen moet in de praktijk blijken of zo’n ding toch wel echt de lucht in gaat.
Maar we zagen hem overkomen, dus zover zijn ze al. En dat hij weer zal landen is wel haast zeker, hoe dan ook. Als het maar niet in mijn tuin is.
En mijn tandartsavontuur is ook wel goed afgelopen. Ik dacht dat hij een grote tang zou pakken om die kies er in één keer uit te wrikken, maar dat was te simpel gedacht. Het leek net een echte operatie, want door zagen, slijpen, buigen, trekken en sleuren is die kies in stukken en brokken uit gekomen.
Het mooie van alles is dat ik er hoegenaamd geen last van heb. Na 2 paracétamolletjes gisteren was er geen pijn te voelen en ook vandaag voelt het of er niets gebeurd is. Op dat grote gat in mijn gebit na dan.