zaterdag 11 januari 2014

Weerpraatje.





Het blijft nog steeds mooi weer. En je kunt goed zien dat de dagen langer beginnen te worden. Net voor de kerst was de zon om 5 uur 's middags al achter de bergen verdwenen, en nu schijnt hij na vijven nog volop. En nu maar hopen dat niet meteen ook de winter gaat strengen.

Om een buitenbezigheid te hebben met dit mooie weer heb ik een tamelijk nutteloze bezigheid opgezocht.
Beneden langs de tuin staat een afrastering waarvan het gaas is losgeraakt en verzakt. En omdat dit bij het maaien, eens per jaar, lastig is ga ik dat maar weghalen. Ik weet niet of het van mij of van de buren is, maar dat zal wel niet zo veel uitmaken.
Ik maak er nog weer een extra draadje langs om de paarden en de ezels buiten te houden. Tegen de konijnen zal het niet veel helpen, ben ik bang.