donderdag 2 januari 2014

Gelukkig nieuwjaar.

Na een kalme oudejaarsavond en een erg rustige aansluitende nacht is het alweer nieuwjaar, wat zeg ik, het is de tweede dag van het nieuwe jaar alweer. Waar blijft de tijd.

Zoals ik al vaker schreef (misschien wel ieder jaar) wordt hier in het zuiden gelukkig niet geknald. Toen ik na 12 uur even buiten liep met de hond (ja, dat kan dus gewoon) hoorde ik heel in de verte enig lawaai. Zover weg dat het misschien wel in Toulouse was waar dat vuurwerk afgestoken werd. En dan geeft het weinig overlast. Ik kon verder in stilte genieten van de mooie nacht met de schitterende sterrenhemel.
Daar geef ik toch de voorkeur aan.

We hebben zelf dan wel geen oliebollen, desalniettemin hebben wij er evengoed van gesmuld. We werden gisteren door een goede oliebollenbakkende vriendin uitgenodigd om van haar baksel te komen smullen.
En dat hebben we natuurlijk graag gedaan.