dinsdag 4 februari 2014

Zo nat as driete.


Kennen jullie die uitdrukking? Ik wel dus.

En dat is het hier ook: drietenat. Het water stroomt door de overvloedige regenval vanaf de hoge weg naar beneden over mijn terrein en maakt van het gedeelte dat ik ooit (te) vlak gemaakt heb één grote moddervlakte. En de ellende is dat het ook nog door de funderingsstenen mijn werkplaats in stroomt, waar dus alles wat op de grond staat nat wordt. Merde, merde!!!

Het was dus tijd voor enige waterbouwkundige werken. Plastic tegen die fundering en een afvoerbuis in de grond om dat overtollige water beter weg te leiden.
En nu maar hopen dat ik in elk geval de werkplaats droog kan houden. De modderboel wacht op zonniger en drogere tijden, zoals het vandaag bijvoorbeeld was. Dan komt het vanzelf weer goed.