zaterdag 21 maart 2015

Gadverredamme.

Wat ben ik blij dat ik niet vandaag jarig ben. Je zult het maar zijn met zo'n rotweer. Dan ben je nog niet jarig!
Koud en nat en onaangenaam.  En dan zegt men ook nog dat het vandaag officieel voorjaar is. Bah!

Anka liep tijdens me de dagelijkse rondwandeling constant klappertandend aan te kijken om te vragen "wanneer gaan we weer naar binnen, ik heb het zo koud?"

Nee, dan is Diny veel verstandiger, die krijg je met geen stok de comfortabele stoel uit en bij de warme kachel vandaan. Gelijk heeft ze.

Ik ben uit armoe maar televisie gaan zitten kijken, naar een uitzending over de "marée du siècle", de gigantisch hoge springvloed die de kusten gaat teisteren wegens het samenvallen van zon en maan.
Een weinig spectaculaire uitzending met veel gelul en plaatjes van rustige maar wel mooie stranden.

Maar je moet toch wat!