woensdag 11 maart 2015

Bijpraten.

Ik kreeg al om mijn donder dat ik mijn blog niet vaak genoeg bijwerk. En terecht natuurlijk, want het is al weer even geleden dat ik wat geschreven heb. En dat is niet goed als je aan klantenbinding wil doen.
Echter, om wat te schrijven moet je ook wat beleven, natuurlijk. Maar misschien hoeft het ook niet altijd spannend te zijn.

Vooruit dan maar: het is voorjaar, ook volgens de kippen. Vanmiddag vond ik niet minder dan 5 eieren in het leghok. Dat is veel vergeleken met de afgelopen maanden met een score van maximaal 1 eitje per dag, maar nog niet overdreven veel als je weet dat er 9 kippen lopen te nietsnutten.

En verder heb ik ook de beloofde rioolinspektieput geconstrueerd van een aantal tegels van 50 bij 50 cm. Mocht het riool ooit nog weer eens verstopt raken hoef ik tenminste geen diep gat meer te graven.
Na grondige inspectie gaf Anka te kennen dat het goed was maar dat het haar verder niets kon schelen.

Ten derde ben ik bezig geweest om, zo goed en zo kwaad dat ging, een camperbeschadiging te repareren. Een vervelende onverlaat meende dat hij meer recht had op de beschikbare krappe rijruimte en heeft de camper aangetikt met zijn bolide om daarna snel door te rijden. De rotzak!

Met een paar popnagels, een hopelijk goede kit en een klein busje redelijk gelijkende verf heb ik de schade terug kunnen brengen tot voor mij aanvaardbare proporties.

Zo heb ik de belangrijkste nieuwsfeiten wel weer vermeld. Mochten er zich echter spoedig nieuwe ontwikkelingen voordoen zal ik niet aarzelen deze op dit blog te vermelden.