vrijdag 27 november 2015

Knutselen.

Ik schreef het al: wind en regen teisterden de Ariége. Het was een paar dagen bepaald niet fijn om buiten te zijn, hoewel vandaag de zon zich weer liet zien. Van de, ook voor de Ariége, aangekondigde weercode rood, wat erg slecht weer aankondigt, hebben we gelukkig niet veel gemerkt. Dat zal voor de bergen bedoeld zijn geweest.

Maar gelukkig heb ik weer een opdracht tot het scheppen van een kunstwerk. En kan ik dus mijn tijd droog en warm doorbrengen in mijn knusse werkplaatsje.
Mijn eigen keukenprinses vertelde dat ze meer werkruimte in de keuken wilde hebben, dat ze vond dat ze wel een handig keukeneiland had verdiend en vroeg mij daarom deze wens in vervulling te laten gaan.

En wat doe ik dan?
Jawel, mede omdat het bijna sinterklaas en kerst is ging ik onmiddellijk op zoek naar een voorbeeld dat ik zou kunnen namaken. En dat was snel gevonden, waarna ik bij meneer Bricolage de nodige materialen kon aanschaffen.
Nu komt het dus weer op mijn timmervaardigheid aan. Kan ik dat eigenlijk wel, goed passende pen en gat verbindingen maken?
De tijd zal het leren.