dinsdag 10 november 2015

Maai.

Soms zit het mee en soms....
Mijn mooie elektrische maaier ging na 10 jaar trouwe dienst zo maar, in eens, kapot. Ik had hem misschien kunnen repareren, maar hij hing al met plakband aan elkaar. Dus....

Dus ging ik op zoek naar een nieuwe. Winkel in, winkel uit, maar nergens was een fatsoenlijke en een voor mij geschikte maaier te vinden.
Ja, van die meepse stadstuin dingetjes waren er genoeg maar ik wil een echte hebben die ook een beetje lang gras aan kan.

Redder in nood, Peet, alwaar ik dodelijk vermoeid van het winkelen een kopje koffie en nog wat ging drinken, gaf een goede tip. Hij had een goede machine via internet gekocht en die liet hij mij ook zien.
Dat knoopte ik mij in de oren, (figuurlijk dan) en via mijn hofleverancier Amazon had ik binnen de kortste keren een goede en sterke maaier in huis. Zonder portokosten ook nog.

Tja, als de winkels geen goede spullen in huis hebben wordt je vanzelf internet op gedreven!