maandag 7 juni 2021

Een dubbeltje op z'n kant.


Het kan vriezen of het kan dooien, we komen in de schaduw of we staan in het licht. De weergoden hebben staan twijfelen. Maar het kwam goed, de wolken trokken zich in de loop van de morgen terug richting Spanje. Het werd toch nog een mooie zonnige dag. 

De enige schaduwkant van deze dag was dat mijn stofzuiger het begaf. Zo ongemerkt is de gewoonte er in geslopen dat ik op maandagmorgen de sporen van het losbandige weekend moet opzuigen, waarna de vrouw des huizes met de natte dweil mij na komt. Maar vanmorgen was ik snel klaar. Een luid geratel en een enorme stank was de aanleiding om de stekker er uit te trekken. Maar voordat jullie je ongerust maken over hoe het nu verder moet met de reinheid in huize Les Tamaris, ik heb alreeds een nieuwe besteld, Een stofzuiger/dweil combinatie. We zijn benieuwd of dat fijn werkt.