donderdag 17 juni 2021

Na zonneschijn komt regen.

Snikheet was het de laatste dagen, ik kon bijna geen poot verzetten zonder dat het zweet mij uitbrak. Dagenlang moest ik me op het terras of in de hangmat vermaken met een boekje en een biertje. Meer was niet mogelijk.

En dan komt er natuurlijk een onweersbui die (even)?) aan alle tropische warmte een eind maakt. En de hevige windstoten die daar bij hoorden zorgden er voor dat het angstzweet mij uitbrak. Want ik zag enkele windmolentjes en andere draaidingetjes voor mijn ogen kapot waaien. Ik kon wel janken!

Dat deed ik natuurlijk niet, maar zodra het weer veilig was om naar buiten te gaan kon ik de brokstukken op rapen. Nu weet ik wat ik morgen moet doen.


deze net nieuwgeboren wind-clown
lag gelukkig veilig onder dak en
is schadeloos..