zondag 13 mei 2012

Lekker.


Mitzi had ook deze keer weer huis en dieren bewaakt toen wij in NL waren en dat schept alweer een schuld. Om ook hier wat aan te doen hebben wij afgesproken om haar en dan tegelijk ook maar haar echtgenoot PP mee uit eten te nemen.
En omdat Lisa en Nicole sinds enige tijd een restaurantje begonnen zijn bij het bamboepark hadden we nu een geldige reden om daar eens te gaan eten. Allemaal tevreden, zullen we maar zeggen. En dat waren we ook, het weer viel mee, het park is leuk om eens door te lopen, de vlinders waren mooi en de plat du jour was voortreffelijk. Wat willen we nog meer?
Dat zal ik nu vertellen, we willen morgen met de camper naar Spanje vertrekken om weer eens wat leuke dingen te bekijken. We moeten er nodig weer eens uit.
Ik heb een paar mooie bestemmingen opgezocht op internet. Ik ben van plan om Diny een paar mooie sierra’s te laten zien, grote woeste natuurgebieden. Ik ben zelf ook wel benieuwd.
Het is dus heel goed mogelijk dat het even duurt voor ik weer wat op dit blog kan schrijven.