zaterdag 28 februari 2015

Incroyable mais vrais.

Neet te geleuven moar het is zo.

De afvoer is weer klaar, er kan weer naar hartenlust gepoept worden.
Na enkele uurtjes mieren en massen, uitdenken en uitwerken, afbreken en opbouwen is het zaakje weer gefikst.

Met een stuk flexibele aansluitpijp is het zaakje zo weer aan elkaar gekoppeld. Er moesten wel enige kunstgrepen worden toegepast die op een loodgietersexamen vast niet tot een voldoende geleid zouden hebben, maar wie maakt dat wat uit?
Mij in ieder geval niet, de tijd van examens ligt al weer enkele jaren achter mij. Daar heb ik dus schijt aan!

Het is nu weer tijd van uitrusten want ik voel heel wat spiertjes protesteren na de overbelasting die ze hebben ondergaan.
Uitrusten en nadenken over een te maken controleput waardoor ik in de toekomst niet meer hoef te graven als er zich weer eens zo'n calamiteit voordoet. En waarin ik de groei van de wortels van dag tot dag kan volgen, als ik dat zou willen tenminste.