dinsdag 20 april 2021

Techniek.

De batterij van mijn E-fiets had het begeven, daar heb ik eerder al over geklaagd op dit blog. De leverancier in Den Bosch gebeld: heb jij nog net zo'n ding leverbaar. Nee, natuurlijk. Maar wat hij wel had was een vervangend exemplaar die ook nog meer vermogen had en die hij ook nog voor de zelfde prijs wilde leveren. Maar...dan moet er wel de bagagedrager vervangen worden en de elektronica aangepast.

Toen hij hoorde dat ik de fiets in het verleden zelf had omgebouwd en geƫlektrificeerd, was hij van mening dat ik dan deze klus ook wel kon klaren. Nou vooruit dan maar, stuur maar op.
Vandaag kreeg ik de onderdelen dan eindelijk binnen en ben natuurlijk meteen aan de slag gegaan.
Het kostte enige hoofdbrekens en veel gesleutel, maar na een paar uur had ik het toch weer voor elkaar. Hij doet het weer !!!!!!

Maar je zal maar de tractor op moeten knappen die ik iets verderop bij mede Esplassers zag staan. Ik zou niet weten hoe oud dat ding moet zijn. Een museumstuk is het wel.