dinsdag 14 juni 2011

Plakkerd.


En het gaat maar door in het appartement.
De vloer zit er in, zoals ik al eerder verteld heb. En ik heb daarna niet stil gezeten.
Ik heb er een mooi plafond in geplakt, er zijn wandtegels gezet boven het aanrecht en de muren zijn behangen.
Dat leek Diny mooier als verven of crepieƫn en dus doe ik dat.

En vanmorgen heb ik weer gedaan waar ik het meeste hekel aan heb: inkopen bij de bricodepot..
Aanrechtkastjes, een werkblad, een evier (spoelbak), een kraan en een gasstel.
Dat slaat weer een mooi gat in de begroting.
En dan geven ze ook nog een verkeerd voorfront mee, zodat ik er nog weer naar toe moet om te ruilen. Merde!


Ik zou wel een leven willen hebben als een kleine boomkikker, lekker op een vochtige plek in de schaduw het einde van de dag afwachten.
Dat is pas ontspannen.