zaterdag 19 november 2011

Sportief.

Sportief op de vierkante meter.

Ik ben in de berging bezig zoals je weet. En dan moet ook het zoldertje worden leeggemaakt, anders kan ik niet bij het dak om de isolatieplaten er voor te spijkeren.
En ik had daar al wel eerder een of ander apparaat in een doos zien liggen, maar er nooit aandacht aan geschonken. Geen tijd, veel te druk, je weet wel hoe dat gaat.

Nu ik dat ding uitpakte zag ik dat het een loopband is, zo’n apparaat waarop je je uit de naad kunt lopen zonder dat je ook maar een meter vooruit komt. En ook nog met een computertje er bij waarop je kunt zien hoeveel meter en hoe hard je hebt gelopen en ook nog hoeveel calorieën je hebt verspild.

En dan is er als toegift ook nog een ding waarmee je loopbewegingen kunt maken. Allemaal fijn om te hebben, maar ik denk niet dat wij er veel gebruik van gaan maken. Als ik wil lopen ga ik wel naar buiten, de natuur in.
Doe maar een bod!