vrijdag 29 maart 2013

Grappig.




Ik zocht naar een foto om boven dit artikel te plaatsen en dan kijk ik wel eens op Google afbeeldingen of er wat bij zit wat ik gebruiken kan. Ik dacht zo maar aan een foto van pootaardappelen, vraag me niet waarom. En wat schetst mijn verbazing: tussen al die pootaardappelfoto’s zie ik ineens een foto van Diny zoals ze vorig jaar aan het  aardappels poten was. Mijn blog hoort er ook bij volgens Google. Zie printscreen hierboven
En waarom had ik die foto nodig? Ik wilde even vertellen dat alles hier klaar is om een poosje achter te laten. De pootaardappels zitten in de grond, het gras is gemaaid, de stoep is geveegd en de camper staat klaar om te vertrekken.
We laten huis, haard en de kippen over aan de goede zorgen van buurvrouw Gabi. Op naar de Noordpool, althans de buitenwijken daar van. Ik mag werkelijk hopen dat het daar in Nederland over een week toch wat aangenamer te vertoeven zal zijn als tot nu toe.