woensdag 20 maart 2013

Jarig.




Maximaal één keer per jaar ben ik jarig en dat is ook wel genoeg, vind ik. Vandaag is het weer zover, 57 lentes tel ik nu ongeveer. Kan iets minder, maar ook wel iets meer zijn. Dat komt er niet zo precies meer op aan als de jaren beginnen te tellen en je eenmaal 50+ bent.
Wat doe je op zo’n hoogtijdag? Nou, feestvieren natuurlijk en vooral ook lekker eten. In dit geval in een restaurant in Carla Bayle, het dorpje in de verte waar we vanuit onze serre op uit kijken.
En ik mag wel zeggen: het was lekker.
Even een kleine aanvulling; dat lodderige oog van mij op die foto komt echt niet van een teveel aan wijn, maar het is een uiterlijk verschijnsel van een nogal pijnlijke oogholte ontsteking. Verder gaat alles goed, dank u.
En ook natuurlijk: bedankt voor de telefoontjes, de mails en de verjaardagskaartjes die ik mocht ontvangen.